helgen,

Igår, så stack jag till jasse ju, ;* Så ringde vi viggo, stack hem till han,
& träffa björk o grönjölingen, (h) Sen hade vi liiiiiiiv, o kollade OC, sen
yrade runt i viggos hus, stack ut och kaxxade mot gamla kärringar, och
förolämpade marcus cykkell, mongo yes. Sen skulle vi till willys, och
skjusssa 5 på en cykel, såå lyckat. Och ja, vi lyckades faktiskt 4 st. (a)
Sen tog det så lång tid så vi stack hem. Köppte pizza och hyrde film.
Sen hem och åt, kolla film. Sen bert, <3

Och idag, så stack jag hem vid tio. Sen kom my, så stack vi ut och
delade ut reklam, xd . sen hem. segade aslänge? ;o Så ringde jag
emelie, snackade med henne i typ en halv timme, sen kom hon hit.
Och vi kollade film. Och nu har jag precis ätit. Ska snart packa lite.
Läger på onsdag, (y.
Ha det bäst.
häst. :*
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0