Skitkul dag (:

Dagen har varit fett kul ? :)
Först skola, no & svenska. Och efter no så hade jag och carro typ paniiik. HAHAH. Bussen gick halv 1, & lektionen slutade fem i halv, så vi stressade som fan. Men vi hann iallafall. Så åkte vi ner till stan. Gick till donken & käkade. Sen till pistachia och köpte gooodiiis. Sen tillbaks till skolan. Så hade vi matte, & vi fick kolasnören , (y,
Sen slutade vi, så kom jag på att jag köpt godis för mina busspengar, så jag gick hem till Carro, & fick pengar av henne, (a) Sen till bussen, åkte hem.

Sen kom Jasmine. Vi gjorde inte så mycket? § Men det var väl kul ändå, ;*

Nu ska jag plugga. So "prov" imorgon, vi ska kunna alla länder i Europa och vart dom ligger + huvudstäderna. Dock kan jag redan allt. För att jag är bäst, (h, men jag får väl plugga liiite iaf. Ni får ha det bäst.
& Caroline, tack för en sjukt kul dag , du gör skolan så mkt roligare, (a) §
Puss.

Ison & Fille - Jag skrattar idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0