Holahola´

hejhej.
igår, tog man den där sprutan. & fyfan vad rädd jag var, (a).
Dock gick jag till en sån asgullig gubbe. För jag visste att en
av tanterna, bara kötta in sprutan typ? xd' Så iaf. Sprutan kändes
typ inget. ? Men efteråt så kunde man typ inte röra armen, :$
Men sen gick det typ över. & nu idag. Så har jag sjukt stor bula.
Och så jävla ont i armen. & huvudet, o allt. sug kuk på det typ? :D
& hela skolan var typ sjuka idag. liksom ofta 1 av 10 får
biverkningar. liksom 8 av 10 typ?! ;o aja.

idag efter skolan. så stack jag hem till Issa. Vi åt chokladmuffinssmet,
& hade typ allmänt damp? :D "peeeeeeeeeeace ! " hhah , (h,
nu ska jag typ gå och dö? :D sen plugga so, -.- Kysss i röven. ;d


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0