Teater, väla oh sånt, ;d

Dagen började med att jag tog bussen till teatern. Klockan halv10 ungefär. Så kollade vi på "Snövit och sju miffon", & jag gjorde värsta tabben. :$
, alla sa typ att jag skulle sitta bredvid inger och sånt. Så kom en gubbe och satte sig bredvid mig.
Jag: Hejhej, ska du sitta här?
Gubben: Ja.
Jag: Yes! då slipper jag sitta bredvid min lärare!
Gubben: Okej...
Jag: Är du här själv? :D
Gubben: Neej, vem är din lärare då?
Carro&Amanda: inger.
Gubben: Jasså, jaha, jag är ingers man.
Jag: ....jahaaaaaa, ojsan.
HAHAHHAHA. Lite pinsamt ja, :$

Iaf, teatern var jättesåg, och tråkig. Sen efteråt, så slutade vi, typ kl 12. Så tog jag, Caroline & Amanda bussen till väääla! Så var vi där till klockan 5 typ (a) Köpte julklappar och sånt. Så nu har jag bara en julklapp kvar. Sen skulle jag och carro ta bussen hem. Så när vi kom dit, var bussen helt packade och sånt. Och tydligen var den bussen en halvtimme sen dessutom. Sen kom vi till knutan, och skulle byta buss där. Och klockan var typ, 20 över 5. Så skulle inte femman komma förän 17.45. Så vi gick in på knutan. Och ser att alla bussar är typ 20 minuter sena pga fucking snön, ;o Så vi gick till pistachia, köpte godis. Och ja. Sen kom bussen klockan 6. -.- Så nu har jag nästan precis kommit hem. Och tack för en kuuuulig dag Amanda och Carro.  ♥
puss.

; Justin Bieber - Love Me

Kommentarer
Postat av: AAmanda (L)

hahahah , vi hade de bäst! :*

love you! §§§§§§§§§§§§§§§§§§§

2009-12-20 @ 15:53:49
URL: http://aamandahforfean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0