Segedag. :o

Hej på er.
Riktigt seg men ändå riktigt skön dag. Började 8 i aulan. Så skulle alla sjuor kolla på Robin Hood filmen, -.- Så jävla seg, & jag höll på o somna flera gånger :$ + att jag frös ihjäl typ, ;o . Sen skulle vi ha svenska 20 i 11 typ, men jessica svenskaläraren hade råkat säga till några att vi hade lunch, så då sket vi i den lektionen och fick typ håla. Så skulle jag och carro gå o käka, men det var cplång kö, så vi sket idet. Så gick vi o åt en halvtimme senare istället. Och allting var ju riktigt skabb. Först kö i typ 10 minuter. & sen var det såna äckliga papperstallrikar och sånt. Och maten smakade typ skit, ;d Så vi gick till kontan och köpte bulle me bulle. (y, Sen hade vi typ 100 timmars rast, -.- Så alla satt och dega i korridorerna, så då fick vi börja matten typ 40 minuter tidigare. Sen fick vi sluta 10 över 1. :D Värsta soft asso. :*

Nu väntar jag på att mamma ska komma hem, sen ska vi till vääla, ;d
Ha det bra.
puss.

; Lazee - I'm Not Pop

Kommentarer
Postat av: FILIPPA

GRATTIS!

Du har gått vidare i min veckans blogg!

Se till att få så många röster du bara kan.

Lycka till :)

2009-12-11 @ 14:57:26
URL: http://filippaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0