rösta på mig? :$

HÄR - så är ni jättegulliga. Nr 8. :)

Hej på er. Äntligen fredag och det är bara 5 skoldagar kvar till jullov faktiskt ! (: Idag började vi halv 10. Riktigt skönt. Så var det luciatåg. Och efter det hade vi spanska. Så fick jag göra mitt spanskaprov som jag missade när jag var sjuk. Och jag fick faktiskt mvg. :$ 56/57. Iaf, efter det var det lunch, sen fotbollsprofil. Och jag var inte med eftersom jag fortfarande är lite sjuk. Så jag satt och snackade tele med Emelie under hela typ. :)
Sen hem vid halv 3 typ. Så har jag inte gjort något speciellt.
Nu ska jag kolla vem som vinner idol. ERIK ERIK ERIIIIIIK !!!!!!!!!
puss.

; Erik Grönwall - Higher
(a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0