My love's a revolver, but sex is a killer.

bara för jag lyssnar på den låten just nu.

hallojsan.
måndag idag, & jag började 9.20. Så hade vi handledning, skitkul idag faktiskt, (a) ahha, vi fick massor med pepparkakor och klementin och sånt, (y, och alla satt och skrattade hela tiden. Sen NO & vi jobbade med vårt tråkiga tema. Vårt pisatorn blir ju skitsnyggt. Sen lunch, efter det SO, temat igen. Och sen Spanska, så kollade vi film. Sen hem. Och gjorde ingenting. Så klockan 8 tränade jag fotboll. Gick väl bra. Och nu sitter jag och plugagr matte för jag har fucking prov imorgon & jag förstår fortfarande inte ett skit ! :o Aja, wish me good luck liksom ? :$
Puss.

; Lenka - The Show

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0