Lille-jul !

Inte bloggat på två dagar, :$ förlåt.

Idag hade vi lillejulafton hos Carro. Jag, Amanda & Caroline då. Julmust, julklappar, lussebullar och sånt mys, :$ Och vi hade en sån jättefin julgran, (a) hahah. Imorgon är det äntligen julafton och jag längtar som bara den! Kanske hinner blogga något lite imorgon innan jag åker till farmor och farfar. På kvällen blir det mormor. Så det blir massor av julklappar hoppas jag! ;) Nu ska jag städa mitt rum, som jag gjort hela dagen :$ Men jag måste damsuga också. Sen blir det att sli in sista julklapparna! Vi hörs.
puss.

; Drake - Forever (Ft. Kanye West, Lil Wayne & Eminem)

Kommentarer
Postat av: aamaaandaah ;D

hahha, så mysigt vi hade det!

puss.

älskar er! §§§§§§§§§§§§

2009-12-25 @ 16:29:48
URL: http://aamandahforfean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0