3 DEC


jag vill ha jul.

Hej hönor !
Jag har verkligen inte ett skit att skriva.
Jag är fortfarande sjuk, har varit det i
tre dagar nu. Det suger. Och jag längtar
till skolan.
Or not, men alla människor
är för jävla saknade! Just nu sitter jag &
drogar musik, och laddar ner massa
julkalendrar som jag ska underhålla mig
med. Jag borde käka snart. Klockan är
kvart i 12. Men jag orkar inte göra mat.
Så det får bli nudlar eller panpizza.
Vill ni veta en tuff grej?
- Ja det vill ni. :D
Jag har lärt mig göra snabbmakaroner. (H)
Jag är duktig, det vet jag om.
Puss på er. Nu ska jag äta. Eller försöka iaf.
Hehe. ♥

; Jay Sean Ft Sean Paul & Lil Jon - Do you Remember


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0